Tweede reis naar Lesbos. - Reisverslag uit Groot-Ammers, Nederland van Anja Vliet - WaarBenJij.nu Tweede reis naar Lesbos. - Reisverslag uit Groot-Ammers, Nederland van Anja Vliet - WaarBenJij.nu

Tweede reis naar Lesbos.

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

23 Februari 2017 | Nederland, Groot-Ammers

Vandaag koffer gepakt. Ik kijk er naar uit om weer naar de vluchtelingen te gaan. Ik ben benieuwd hoe het met de mensen gaat na al die sneeuw.

  • 23 Februari 2017 - 16:41

    Carla:

    Hoi lieve tantie . Ik ben op de hoogte wat je in je eerste reis allemaal heb beleefd en gezien. Ellende , verdriet, ook gezelligheid met het team van mede hulpverleners en dankbaarheid van de vluchtelingen. Ik wens je daarom ook voor deze tweede bijzondere ervaring op Lesbos . HEEL VEEL SUCCES EN KRACHT OM DEZE BIJZONDERE REIS WEER TE MOGEN VOLDOEN .

    D

  • 24 Februari 2017 - 10:25

    Leny:

    Heel veel succes Anja, en geniet er ook van he...xx Leny

  • 24 Februari 2017 - 16:53

    Debora Verheij:

    Veel Succes! God is met je!

  • 25 Februari 2017 - 12:25

    Bram En Helma:

    Lieve Anja, dat jij daar het verschil mag maken voor die ene zeester (of wellicht wel meer) :-). Wees tot zegen en we zijn benieuwd naar wat je deze keer gaat meemaken.

  • 25 Februari 2017 - 14:21

    Gerda:

    hoi Anja, heel fijn dat je ook weer meegaat. heel veel zegen en hoop dat jullie ook elkaar tot steun mogen zijn in de groep. De groep is deze keer niet zo groot, maar misschien daardoor het kontakt wel veel hechter. Pas een beetje op Jan dan kan hij op jou passen. Goede tijd en groetjes

  • 25 Februari 2017 - 17:39

    Emma:

    Lieve Anja,

    Geweldig dat jij je zo inzet voor je medemens ik wens je een alle goeds toe voor de komende weken!
    Lieve groet Emma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

Op dit moment voel ik mij geroepen om daar te dienen waar nodig is en Zijn liefde te laten zien op deze wereld.

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 11349

Voorgaande reizen:

25 December 2017 - 06 Januari 2018

Lesbos kerst 2017

14 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

24 Februari 2017 - 10 Maart 2017

Tweede reis naar Lesbos

Landen bezocht: