Tweede reis naar Lesbos. - Reisverslag uit Groot-Ammers, Nederland van Anja Vliet - WaarBenJij.nu Tweede reis naar Lesbos. - Reisverslag uit Groot-Ammers, Nederland van Anja Vliet - WaarBenJij.nu

Tweede reis naar Lesbos.

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

23 Februari 2017 | Nederland, Groot-Ammers

Vandaag koffer gepakt. Ik kijk er naar uit om weer naar de vluchtelingen te gaan. Ik ben benieuwd hoe het met de mensen gaat na al die sneeuw.

• 23 Februari 2017 - 16:41

Carla:

Hoi lieve tantie . Ik ben op de hoogte wat je in je eerste reis allemaal heb beleefd en gezien. Ellende , verdriet, ook gezelligheid met het team van mede hulpverleners en dankbaarheid van de vluchtelingen. Ik wens je daarom ook voor deze tweede bijzondere ervaring op Lesbos . HEEL VEEL SUCCES EN KRACHT OM DEZE BIJZONDERE REIS WEER TE MOGEN VOLDOEN .

D

• 24 Februari 2017 - 10:25

Leny:

Heel veel succes Anja, en geniet er ook van he...xx Leny

• 24 Februari 2017 - 16:53

Debora Verheij:

Veel Succes! God is met je!

• 25 Februari 2017 - 12:25

Bram En Helma:

Lieve Anja, dat jij daar het verschil mag maken voor die ene zeester (of wellicht wel meer) :-). Wees tot zegen en we zijn benieuwd naar wat je deze keer gaat meemaken.

• 25 Februari 2017 - 14:21

Gerda:

hoi Anja, heel fijn dat je ook weer meegaat. heel veel zegen en hoop dat jullie ook elkaar tot steun mogen zijn in de groep. De groep is deze keer niet zo groot, maar misschien daardoor het kontakt wel veel hechter. Pas een beetje op Jan dan kan hij op jou passen. Goede tijd en groetjes

• 25 Februari 2017 - 17:39

Emma:

Lieve Anja,

Geweldig dat jij je zo inzet voor je medemens ik wens je een alle goeds toe voor de komende weken!
    Lieve groet Emma