Zondag 31 december jaarwisseling op Lesbos - Reisverslag uit Lesbos, Griekenland van Anja Vliet - WaarBenJij.nu Zondag 31 december jaarwisseling op Lesbos - Reisverslag uit Lesbos, Griekenland van Anja Vliet - WaarBenJij.nu

Zondag 31 december jaarwisseling op Lesbos

Door: Anja van Vliet

Blijf op de hoogte en volg Anja

01 Januari 2018 | Griekenland, Lesbos

Vandaag een vrije dag. Erg fijn na zo'n hectische,
intensieve maar ook hele mooie week.
Er zijn mensen naar de kerk geweest waar ook veel
vluchtelingen naar toe komen. De zon scheen uitbundig voor ons.
Heerlijk gewandeld langs de kust.
Nieuwe energie opgedaan voor de aankomende week.
Een heel bijzondere jaarwisseling met mensen die voor
hetzelfde doel op Lesbos zijn. We hebben met elkaar kaartjes
geschreven voor de vertalers op het kamp, ook dat zijn vluchtelingen. We hebben op een kaartje onze dankpunten van het afgelopen jaar opgeschreven. Voor het nieuwe jaar hebben
we onze wensen opgeschreven oa vrede voor iedereen......
We hebben met elkaar gebeden en God gedankt voor wat wij
hier voor de vluchtelingen mogen betekenen.
Toen het 24.00 uur was lekker champagne gedronken
en nieuwjaarscake gegeten.
Ook hebben we een wensballon opgelaten met al onze wensen
voor het nieuwe jaar.

• 01 Januari 2018 - 12:42

Emma:

Lieve Anja,

Wat mooi om daar ook gemeente te zijn op die plek waar de nood hoog is jullie zijn de lichtpuntjes voor de vluchtelingen!
    Ik hoop en bid dat ze elke dag lichtpuntjes mogen ervaren in hun trieste situatie.
    Ook voor komende dagen weer veel sterkte met alles Anja.

Lieve groet Emma

• 01 Januari 2018 - 13:09

Thelma:

Lieve Anja ik wens jou veel geluk en gezondheid toe in 2018! Dikke kus Thelma

• 01 Januari 2018 - 13:16

Johan En Petra Terlouw:

Je bent een kanjer Anja, Hij is groot in jou. Veel kracht voor de komende week toe gebeden.

• 01 Januari 2018 - 14:42

Gerda:

Hoi Anja,
    Mooi dat jullie samen ook nieuwe energie kunnen opdoen en wat kunnen betekenen voor de mensen om jullie heen. Ik wens jou ook een gezond en gezegend nieuwjaar toe en hoop dat je de gezondheid en de energie krijgt om nog lang je liefde te mogen uitdelen.
    Groetjes voor jullie allemaal.