Afscheid van de mensen op het kamp - Reisverslag uit Groot-Ammers, Nederland van Anja Vliet - WaarBenJij.nu Afscheid van de mensen op het kamp - Reisverslag uit Groot-Ammers, Nederland van Anja Vliet - WaarBenJij.nu

Afscheid van de mensen op het kamp

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

10 Maart 2017 | Nederland, Groot-Ammers

Ik zit op de luchthaven van Athene en reis om 13.40 uur weer verder.

Wat is het lastig om de mensen achter te laten op een kamp waar het na 2 dagen regen ondanks alle verbeteringen toch nog een grote blubberbende is.
Als je bij mensen de wanhoop ziet als zij terug komen van een interview en zij pas weer over een maand terug mogen voor een volgende kans. Het is fijn om ze dan naar ze te mogen luisteren en ze te bemoedigen. Ook komen er blij terug van een interview, zij hebben dan goed nieuws gekregen en mogen dan binnen een week naar Athene. Zij vinden het dan ook fijn om het nieuws met je delen.

Lieve mensen laten we de vluchtelingen niet vergeten want het is niet te bevatten hoe vreselijk de situatie voor ze is.

Neem ze mee in gebed keer op keer en op keer, het is zoooo nodig!

• 10 Maart 2017 - 10:59

Klaas Van Vliet:

Goed om te horen dat het goed is geweest.Dank voor je verhalen en een goede terug reis

• 10 Maart 2017 - 19:16

Jan Versluis:

Hoi Anja,
    Het was mooi om je verhalen te lezen en je verhalen zijn weer anders dan de verhalen van Jan.
    Zo krijg je een nog beter beeld.
    Zie net dat jullie vertraging hebben, maar ik wacht wel met koffie en gebak. dat hebben jullie wel verdiend. Tot zo en weer welkom in Holland. groetjes Gerda.