Vrijdag 29 december 2017 - Reisverslag uit Lesbos, Griekenland van Anja Vliet - WaarBenJij.nu Vrijdag 29 december 2017 - Reisverslag uit Lesbos, Griekenland van Anja Vliet - WaarBenJij.nu

Vrijdag 29 december 2017

Door: Anja van Vliet

Blijf op de hoogte en volg Anja

29 December 2017 | Griekenland, Lesbos

Weer 1070 pakketjes met mutsen, wanten en sjaals uitgedeeld.
Het wordt allemaal in de computer bijgehouden aan wie een pakketje gegeven is.
Hoe vreselijk is het als je daarvoor in de stromende regen in
de rij moet staan.
Ook heb ik Shaffy weer ontmoet. Dat is de vluchteling die
vorig jaar zo lekker voor ons gekookt had. Fijn om te horen en te
zien dat het zo goed met hem gaat. Hij werkt nu als vertaler
op het kamp.
Meegeholpen met het inrichten van een isobox. Hier verhuizen
de mensen uit de tentjes naar toe. Het is een ruimte van
7m bij 3m en daar moesten 5 families in.
Erg fijn dat er veel isoboxen geplaatst zijn deze week want
de winter zit er aan te komen.
Het heeft al een paar dagen en nachten geregend. Je wilt niet
weten hoe het kamp er uit ziet, en wij ook.

• 30 December 2017 - 08:12

Jan :

Leuk opgeschreven Anja.Ik zie je vandaag wel Ik heb nog was voor je. Gr.

• 30 December 2017 - 12:13

Harmen En Geralda:

Hoi Anja,

Hartelijke groet uit Ammers. Veel zegen gewenst bij het vervolg van je werk in Lesbos!

Groetjes Harmen en Geralda

• 30 December 2017 - 13:00

Leny:

Hoi Anja, heftig weer allemaal om te lezen... hopelijk maken de kleine lichtpuntjes het ietsjes beter, ik wens je een fijne jaarwisseling, groetjes Leny ook namens Johan...

• 30 December 2017 - 14:21

Marianne:

Ha Anja,

Hier regende het gisteren ook (en sneeuwde het zelfs), maar wij zitten warmpjes binnen.... heftig hoor wat je allemaal weer ziet en mee maakt... Bijzonder dat je daar weer mag zijn en mag uitdelen van spullen, van Gods' liefde en van jezelf! Zegen en een knuffel uit Ammers! Els, de boys en Marianne